Administraties en belastingzaken

Met een actuele financiële administratie heeft u inzicht in vorderingen en schulden. En in de winst- en verliespositie van uw bedrijf. Dit maakt een gedegen administratie een belangrijk, strategisch instrument waarmee u uw onderneming en activiteiten op elk moment kunt (bij)sturen.

ACAB kan uw administratie geheel maar ook gedeeltelijk verzorgen. Uw boekhouding kunt u bijvoorbeeld (gedeeltelijk) zelf bijhouden en het samenstellen en opstellen van de jaarrekening en het verzorgen van fiscale aangiften aan ACAB uitbesteden. Het doel is dat u altijd de beschikking heeft over de actuele gegevens en stand van zaken en voldoet aan (wettelijke) verplichtingen.

In bijvoorbeeld piektijden, vervanging bij ziekte of als er achterstanden zijn, biedt ACAB u de mogelijkheid om administratieve werkzaamheden interim bij u uit te voeren. In een vrijblijvend gesprek kunnen wensen en behoeften worden geïnventariseerd. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Online boekhouden

Twinfield, het pakket voor online boekhouden.

Met Twinfield verzorgt u zelf snel en eenvoudig de basisboekhouding van uw bedrijf. ACAB begeleidt u op afstand, want wij monitoren en verwerken de aangeleverde gegevens. Met online boekhouden bent u actueel geïnformeerd over de stand van zaken van uw onderneming. Dat biedt duidelijkheid. U beschikt snel over tussentijdse rapportages en kunt indien nodig direct bijsturen. En u bespaart administratieve kosten.